כתיבה שיווקית
בעידן האינטרנט, בו למעלה ממיליארד אנשים בעולם גולשים ברשת מדי יום, הם נחשפים לכמויות מידע אדירות. כתיבה שיווקית היא האמצעי למשוך את תשומת לב הגולשים מהמידע העצום הקיים ברשת אל עבר המודעה השיווקית הקטנה שלכם.
כתיבה שיווקית היא נחוצה כדי להעביר מסרים קצרים, קולעים ומדוייקים לגולשי האתר השונים. הכתיבה הקולעת תפקידה למקד את הקורא במודעה שלכם בתוך ים הטקסט הקיים באותו האתר. מחקרים מראים שכשמונים אחוז מכלל הקוראים באינטרנט אינם מתמקדים בקריאה רציפה, אלא קוראים קריאה מקוטעת של מידע ולכן, כדי למשוך אותם אל עבר נושאים מסויימים יש צורך ליצור כתיבה שיווקית יעילה ועניינית.
כיצד לכתוב כתיבה שיווקית טובה? כותרות, כותרות, כותרות! הן התשתית החשובה ביותר ליצירת כתיבה שיווקית. ככל הכותרת שתכתבו תהיה קצרה יותר (לא פחות משש מילים ולא יותר מעשר מילים), ככל שהיא תהיה מפתה יותר וככל שתהיה בעלת משמעות רבה יותר לקורא, כך תבטיחו יותר עניין וכניסה לאתרכם.
דבר נוסף וחשוב ביצירת כתיבה שיווקית הוא שימוש במילות מפתח. כאשר אנשים מעוניינים לצורך העניין, לחפש בעל מקצוע בעל ניסיון בבניית רהיטים, הם בוודאי ירשמו במנוע החיפוש את המילה "נגר מנוסה". אם תשכילו לכתוב את מילות המפתח הללו מספר פעמים הן בגוף הפרסומת והן בכותרת, כך הסיכוי שיראו את מודעתכם עולה.
כתיבה שיווקית צריכה לבוא בניסוח ממוצע לקוראים. כלומר, לא בשפה גבוהה מדי ולא בשפה נמוכה, כדי שכמה שיותר קוראים יתחברו אליה וירצו להמשיך לקרוא. כתיבה שיווקית צריכה גם להיות קצרה, עניינית ומחולקת לפסקאות בהן נושא אחד, כדי לאפשר סריקה מהירה וכוללת של המודעה. זכרו שכאן חשובה האיכות ולא הכמות!
כתיבה שיווקית יעילה תקדם את מותגכם, כתיבה שיווקית היא הכלי שלכם להצלחה.
|