מחפשים קידום אתרים?
מחפשים אחר שירות קידום אתרים לקבלת סיוע להעלאת אתר אינטרנט חדש או שאתם מחפשים יועץ קידום אתרים שייסע לכם עם אתר ותיק אשר אינו מצליח לממש את הפוטנציאל שלו במסגרת הרשת המקומית או הרשת העולמית? קידום אתרים הוא לא עוד תחום אחד מיני רבים. קידום אתרים הוא שירות מקצועי אשר ניתן על ידי מומחים ולכן חשוב לבחור בצורה מושכלת שירות קידום אתרים עבור האתר שלכם.
כיום, כשיש כל כך הרבה יועצים מקצועיים בתחום של קידום אתרים, לא מספיק להיות עוד יועץ קידום אתרים אלא צריך להיות גם יועץ קידום אתרים מומחה כגון: יועץ קידום אתרים לרשתות בינלאומיות. יועץ קידום אתרים לאתרי סחר אלקטרוני. יועץ קידום אתרים לאתרים בשפות זרות ועוד. לכן, כאשר אתם פונים אל יועץ קידום אתרים בכדי לבחון אם הוא מתאים לכם, חשוב לברר במה הוא מתמחה בתור יועץ קידום אתרים וכן חשוב לבדוק האם ההתמחות הזו היא מתאימה לסוג האתר שלכם.
שירותי קידום אתרים מכסים את כל התחומים של קידום אתרים: קידום במנועי חיפוש בצורה אורגנית - היינו קידום באמצעות טקסט ושאר תכנים אינטרנטיים, קידום אתרים באמצעות קמפיין מילולי במנוע חיפווש (גוגל אד וורדס), קמפיין קידום אתרים באמצעות קמפיין משמעות (גוגל אד סנס) וכן כל מה שקשור לאחסון אתרים ותקשורת שרתים, בניית אתרים, אפיון ממשק משתמש, ניהול שיתופי פעולה עם אתרים אחרים וחילופי קישורים ברשת. אל תתפשרו על אף תחום. כאשר אתם בוחנים מועמדים לתפקיד של יועץ קידום אתרים או מקדם אתרים, אל תתפשרו ולו לרגע ולו על סעיף אחד. יש כיום מספיק אנשים מוכרים בתפקיד של יועץ קידום אתרים ומקדמי אתרים, וכמו כן, כאשר מדובר על יועץ לאתר מסחרי או לאתר תוכן הפונה לקהל הרחב ברשת האינטרנט הבינלאומית, זכרו שיש לכם את האופציה לשכור שירותי קידום אתרים מחו"ל בדיוק באותה מידה.
איש מקצוע מתחום קידום אתרים הוא אדם אשר מחזיק בידו את המפתח להצלחה של האתר, עתיד האתר ולכן עתידה המסחרי או התדמיתי של החברה נמצאת בידיו של אדם אחד - מקדם אתרים ולכן, להבדיל מבחירת ספר או סנדלר, חשוב כי בחירת איש מקצוע זה תעשה בצורה האחראית, המושכלת והזהירה ביותר שיש.
אל תחפשו אחר אנשי קידום אתרים בדפי זהב, אל תתפתו לחתום עם מקדם אתרים שמציע לכם מחיר זול או מבצע אטרקטיבי. לא מדובר כאן על מה שנועד לחסוך לכם כספים בטווח הקצר אלא על מי שאמור לסייע לכם להכניס לארגון הרבה כסף ו/או תמיכה באמצעות הערוץ האינטרנטי ולכן חשוב להשקיע כמה שניתן. שירות קידום אתרים הוא השקעה לטווח הקצר ולטווח הארוך ולכן הוא הוצאה מוכרת. הסכום הוא לא רלוונטי כל עוד אתם עובדים על חוזה מבוסס על הצלחות כלומר - אתם משלמים ליועץ הקידום רק תמורת הצלחות מוכחות בשטח. זהו מודל מקוב ביותר בין אם כשעובדים אם חברת קידום אתרים ובין אם עובדים מול איש קידום אתרים פרטי עצמאי. לא משלמים עבור שירות חד פעמי או עבור מוצר אלא משלמים עבור יעוץ שנועד להוביל אתכם לתוצאות, המודל של תשלום לפי הצלחה עתידית הוא מודל המשתלם לכולם (לשני הצדדים).
לפני שאתם מאתרים אנשי קידום אתרים, כדאי שתחליטו תחילה, מהו היעד שלכם כלומר - מה אתם רוצים להשיג באמצעות האתר כך שיועץ הקידום ידע מהי מטרתו הסופית מבחינת קהל יעד, כמות גולשים, סוג הפעילות המסחרית שתתקיים באמצעות האתר וכו.
|